.

.

بسم الله الرحمن الرحیم 

الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْن...(سوره مائده-ایه 3)

امروز کسانى که کافر شده‏اند (کارشکنى می کنند) ازدین شما نومید گردیده‏اند پس از ایشان مترسید و از من بترسید...


فتنه‌ها هنگامی که روی می‌آورند شبیه حق می‌باشند و آنگاه که به پایان می‌رسند، حقیقت خود را می‌نمایانند ، ناشناخته می‌آیند و شناخته شده می‌روند.همچون گردباد می‌گردند و شهری را ویران می‌کنند. فتنه روزگاریست که باطل با آمیزه ای از حق و دشمن در لباس دوست ظاهر می شود و به همین دلیل چنانچه ریشه کن ساختن فتنه، مسئله اصلی قلمداد نشود، فتنه ریشه خواهد دواند و همانند منفذی است که اگر در کشتی پدید آید، به تدریج تمام سرنشینان را در دریا غرق خواهد ساخت.

نه دی نمایشگاهی از بصیرت عاشورایی ملت شهید پرور ایران اسلامی و جلوه ایی از حضور لبیک گویان ملت به مظلومیت مقتدرانه حسین (ع)بود. در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و  پیکر نامبارک فتنه را به زمین کوبیدند . 9 دی روز کور کردن چشم فتنه گران و خواص بی بصیرت و باطل نمودن نقشه های آنان است. این چنین روزی باید در تاریخ جاودانه بماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر برگزار گردد تا این بیداری و شکوه حضور برای همیشه خاری درچشم فتنه‌گران باشد تا توان هر اقدامی را از آنان سلب نماید.

انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خداوند در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تنها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل نموده است.سران فتنه و ساکتین ان و اربابان یزیدی صفتشان اگر نمی دانند بدانند اگر دست از توطئه و خیانت بر ندارند سیلی محکم تری خواهند خورد.

شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و غده سرطانی خاورمیانه،رژیم غاصب صهیونیستی و مدعیان حقوق متوحش بشر و خاندان ابا سفیانی را سمبل فتنه در عالم میدانیم و فریاد بر میداریم تا زمانی که فرزندان حضرت روح الله در عالم اند تا پای جان از اسلام ناب محمدی دفاع کرده و اگر غلطی از انان سر بزند پاسخ ملت ایران کابوسی مرگبار خواهد بود.

ما مردم آزاده و انقلابی، ضمن گرامی داشت حماسه ی ماندگار ۹دی و شهدای گرانقدر آن ایام، بار دیگر بر محکومیت تمامی جریانهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران ، تاکید کرده و از ملت شریف ایران می خواهد  که در آستانه ی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با نصب العین قراردادن فرمایشات حکیمانه و عالمانه ی رهبر معظم انقلاب و با بصیرت افزایی و  جریان شناسی و رصد تحرکات دشمن نگذارند که مترسکان معلوم الحال فتنه هشتاد وهشت بار دیگر چون عروسکانی برای پدران غربیشان رقاصی کنند و راسخانه با حفظ اتحاد و انسجام با پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و حضور پرشور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران بزنند.

      ‌والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

دی ماه ۱۳۹۴

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.