.

.

بسم رب الخمینی

اکنون در حال سپری کردن سی و هفتمین سالگرد منت گزاردن  حضرت حجت و تابش انوار پربرکت نگاه پر فتوح ، ظلم ستیز و عدالت گستر ایشان بر ما ملت لایق و شایسته، هستیم.

بیست و دو بهمن نشان از تلاش بی پایان ملت غیور ایران در ایجاد وحدت و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد و دین ستیزی رژیم حاکم و روز رهایی از یوغ استعمار برای ساختن ایران اسلامی است.

ملت آزاده و حق طلب ایران به شکرانه انقلاب ۵۷ هرسال به صحنه می آیند و جا پای انقلابیون ۵۷ در خیابان ها میگذارند و به نوعی به عبودیت پروردگار زیر لوای خمینی می پردازند.

ملت استکبار ستیز و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران در بهمن ۵۷ ثابت کردند که شایسته تمسک و امانت گیری قرآن و عترت، دو میراث گرانبهای اسلام ناب محمدی هستند.

نگرش ملت ایران به مراسم پر شکوه شکرگزاری بهمن ۵۷ به عنوان یک یادبود و یادمان نیست، بلکه پیوند و بازخوانی آرمانهای پرفتوح بلکه فتح الفتوح امام روح الله و بنیادهای ناگسستنی حکومت حضرت حجت است.

غایت انقلاب ما، انقلاب جهانی مهدی و حکومت صالحان است و از این هدف لحظه ای غفلت نخواهیم کرد. و در همین راستا به این مهم خالصانه و مومنانه ایمان داریم که دهه مبارکه فجر، دهه فخر ملت غیور ایران اسلامی است و آغازی است بر پایان زندگی پر ذلت استکبار پسند و غربزده و شروعی است دوباره برای مطلع فجر حیات طیبه که حقا شایسته این ملت پر افتخار و همیشه در صحنه است.

                اللهم توفیقنا رضایة امامنا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.